Die Bayern und die Preiss'n

ihr habt ja sowat von ville zeit wenn ihr jetzt noch beim kaffee schlürfen seid. hab ick alles schon ville früher jemacht. ick mußte doch heute meinem doc paar fäden jeben, damit seine olle weiter stricken kann :D.
und jetzt hab ick och zeit , aber fürn cappu.

tschuldijung KIMI, aber deina war janz bestümmt schon kulle.

• dit globst aba ooch nur Du, Avenso. Meine Mutta sacht swar imma, kalta Kaffee macht schön - und bei ihr stimmt dit ooch, glob ick, aba bei mir jibt dit sowat nisch... nur heißn Kaffee!! Dein Glück ey dat ick nisch nachtra'nt bin Du ;)

Mei Fini des wirds aber Zeit, dass Du hier a amoi wos sogst.

Host der Xena scho Nachhilfeunterricht geb`'n?

....versteckt...kamma 10 Seiten Schbämm verstecka?

i was a nit, wia ihr des gmocht hobts ..... oba tatsächli hob i nix gsegn gstern .... und i hob die ultimative Spamnosn ...

die Xena, die mocht des schon selber, außerdem krochn de Tirola so org, des schoff i als Kärntner nit amol ...

• Da host scho recht Kimi!
    A koida Kaffee macht so richtig schee.:o

Mei Frank, da kenna mir ja froh sei, dass ma von uns koane echten Buidl eing'stellt ham, de andern dad'n vor lauter Schönheit so geblendet sein, dass alle nix mehr sehn kannt'n

:D:D:D

Dei Buidl is ja eh bloss a Fake:rolleyes:...bist ja in Wirklichkeit no scheena

• jetzad müssma aber aufbassn Fini, sonst kriagt uns der Frank no rode Ohrn vor lauter Komplimente:D

na, däs wör ja untrragbar, wenn a nachert sei volle Scheenheit zeich dät... dann kämma goa nimma zum orbeitn, dann würrd ma nur noch vorm Bildschiam hucke un den Avenso ohimmel :rolleyes: :rolleyes:

• ick will wenichstens eene Fahne sehn...

womit i wieda beim Thema wär ... im Chat hobns olle Fahnen ... sogor die Chinesische ... wobei i net glab, dass sich do a Chines einavairrt oba konn jo sein .....

... oba die Österrreichische, de gibts nit ... *schmoll*

also i find dos diskriminierend! *mitnodlawink*

Fini, da nimmst janz einfach die von Polen und drehst se um die eijene Achse eenmal um. Quatsch, öfters und schneller damit man nich sieht das eenmal rot fehlt.
    Mal wat anderet, östr.-poln. Freundschaft :D

aba recht haste, da sollteste mal unsan Admin fragen ob du nicht extra eene kriegen kannst

die hob i schon ghopt ... aus Protest ... jetzt hob i holt die Chinesnfahne ... wenigstens die Forbn sand drin ....

wos soll ma mochn .... i hoff des is nit da Wink mit dem Zaunpfostn ... daß de kane Österreicher hobn wolln *schluchtz*

Olle wollns .... nur uns nit ... *plääärrr* *rotzobawisch*

• Zurück
    Oben Unten