Die Bayern und die Preiss'n

wenn ick och den janzen jeschriebenen Müll nicht selba schreiben könnte, aba lesen kann ick dit nu nach fast 11 Jahre Asylgesuch im blau-weißen Rautenland wenigstens schon.

und jetzt hör uff zu flennen Fini, jibt ja keen Jrund dafür oder biste etwa eene von die Patriotenfrauen ?
Ick mußte ne zeitlang mit zwei Fahnen klarkommen obwohl ich nie Ausländer war/bin, oda doch ....:confused:

• also i bin a a Ausländerin .. je nochdem wo i grod bin ... die meiste Zeit bin i oba daham und a Hamische ... sozusogn ....

jooooo i bin schon Patriotisch ..... Is jo nix Schlimms? Bin stolz a Kärntnerin zu sein und a zwasprochige noch dazua!

DU bist oba ka BAyer ... oda?

• I frog mi grod wos i do schreib, bin weder Bayer noch Preiss :D :D

i was nur die Bayern hom uns bekehrt uma 800 ume ....

von de Preissn was i gornix .... schon schwoch gel?

Bist am End a Berlina?

• keene richtije Berlina Pflanze, eher son Randjewächs.

Aba et jeht ja um Preiss'n und Preiss'n sind alle die die wat nördlicher wohnen. Ick bin so een Zuagroasta. Also bin ick beedet ?
    Haste och schon jewusst das die Bayern jerne Witze üba die Österreicher machen ?
    Ick kenn da so janz ville, abba ick erzähl die nich mehr, denn ick hab heute ne janz dolle Übaraschung aus Deine Heimat jekriegt.
    Man wat hab ick mir jefreut. Und außadem is bei euch och noch det benzin billiga. Ihr seid schon in Ordnung, darüber mach ick keene witze mehr. Aba jelacht hab ick manchmal schon drüba.

so bis morjen, hab heute keen bock mehr.

wos soll ma mochn .... i hoff des is nit da Wink mit dem Zaunpfostn ... daß de kane Österreicher hobn wolln *schluchtz*

Olle wollns .... nur uns nit ... *plääärrr* *rotzobawisch*

Mei Finilein Bussi!:rolleyes:

Schau her i hob die Kaasköpf ja a net erwähnt, und die Chrischda hod trotzdem gschriebn.

ned woana, gelle?

@ Frank: gibs doch zua, bist doch nua a Tanktouri bei de Ösis:D

• Ohhh Neiiiiin net scho wieda der Kaaskopf.
    Kumm ziag Deine oiden Hoizschua o und roll weider Dein Kaas:D

Püh...dat würd Dich ja jot in der Krom paase.

Küt jarnet in die Tüt......
    die Grischda singt janz laut:

Zieht den Bayern die Lederhosen aus....zieht den Bayern die Lederhosen aus....

Zuletzt bearbeitet:
    Ohne Holland, fahrn wir zur WM....

ach Du Sch... der war schon älter oder:D

pffft i hob a Dirndl und koa Lederhosn ätsch....

• Frank .. wir samma ollesomt liabe Leit und bei uns konnst sicha mehr als nur tankn ... monchesmol a wos onders als Benzin ... *hihi*

Boa die Christa versteh i oba gonz schlecht ....

oba mir homma an Holländer im Verein ... den mog ich gonz bsunders gern ...
    der is da Liab wegn dobliebn ...

• Kennst den Fini!

Liaba oan Holländer im Fernsehn, ois hundert auf der Autobahn, gelle Grischda?:D

nana, de san schon in Urdnung .... i mog de Leid ... do hom so a ulkige Aussproch .... und nett sands ... also der den i kenn .... der ist bsunders liab

liab sans scho, Fini, da host scho recht.
    Aber immer alle auf der Autobahn !!!!:D

Liaba oan Holländer im Fernsehn, ois hundert auf der Autobahn, gelle Grischda?

Wo Du recht hast,haste Recht Sabine :D

aber schlimmer sind die Holländer wenn ein Hügelchen auftaucht :D

da fahren sie immer ganz vorsichtig,man weiß ja nie was hinter oben kommt :D:D:D

der Brüller Leute...der Brüller...ich liege gleich unterm Tisch....ich habe gerade den eindeutigen Beweis bekommen, daß ich ganz klar in einem anderen Land lebe..:D:D:D:D:D:D:D

Xena die sowas in Deutschland noch nicht bei ALdi gesehen hat:D:D:D

was denn?

von übern Higl kriechende Holländer kann i a Liadl singa ...

und wir homma Berge .. kana Higalan

mei o mei. ... holländer auf dr audoboh, des isch so zemlich 's lieadrichschde, wa' ma sich so denga ko.
    aber wenn da se no au no uff dr skipischde hoschd, des isch
    grad zom neischaa.... schlemmer gohts ett.

ibrigends frank, du kooschd am sonndich schwätza wia dr dr
    schnabl gwaxa isch....i verschdand di scho.

an scheena obad no....

bis morga

uier geli...die in echt gar nie sooo grausig den dialekt "schwätzt"

jo Geli i verschdand di a, hob ja vui Schwobn bei meine Freind dabei.
    Mach Dir amoi koane Sorg`n

Und an Frank sowieso, da lachst dir an Ast, denkst, da kummt a Niederbayer daher, und dann so a Berliner Schnauze, da brichst ab!:D

es werden Trachtenmoden angeboten...tatsächlich..ich habe da echt dreimal draufschauen müssen..HOfer verkauft Herren-Trachtenlederhosen + Zubehör, Dirndl für die Damen und selbstverständlich auch für die Kids...

Xena die sich garantiert keine kaufeb wird...und Männer in Lederhosen...ähm..ja also erotisch finde ich des net :D:D:D

• Zurück
    Oben Unten