Die Bayern und die Preiss'n

• i dat so an scheena Ösiwitz kenna, aber wenn i den erzähl, drückt so a Mod bestimmt as Knöpferl und i bin weg vom Fensta...lieba ned...aber:D schod

ick bin denn ma abkömmlich, weil ick ruf jetzt erst ma bein Zahnklempna an (die Franzosen sagen dazu Klempneer de la Fress), weil irjendwat stimmt mit meen Backenzahn nich und dit jefällt wiederum meene Schmerzreize nich.
    p045.gif

soo hab eben telfoniert, der is erst nachmittags da und denn is dit ooch noch so voll das se mir daswischen schiebn müssen.

• na dann wünsch I Dir "jute Besserung wa", dass'd schnell wieda schmerzfrei bist Frank.
    Ich möcht doch so gern amoi Dein' Kofferraum ausprobiern:D

• ..moansst i dad in den gloana Bruada a neipass'n Frank?
    Odda hätt i mi lieba 3 Monat auf Diät setz'n müssn.:D

• der is so kleen, da kannst diäten wie de willst, da jeht nix.
    Da hätte sogar ne vermoddelte Hungerlatte een Problem.

i dat so an scheena Ösiwitz kenna, aber wenn i den erzähl, drückt so a Mod bestimmt as Knöpferl und i bin weg vom Fensta...lieba ned...aber:D schod

hier werden keine Österreicherwitz erzählt ...

......und auch keine über die Germanen ... gibts keine ... die sind nämlich alle wahr ... *duckundweg*

ich würd Dir den Witz gern per PN schicken Fini, allerdings käm er nicht so gut rüber...mehr sog i net:D

• ..hob di a liab Finilein....:D
    ...hattn wir net amoi wos vor, a Date oder sooo....duckundweg:D

Tja ich hätte ja gerne mitgemacht , aber ich bin noch am Übelegen was ich eigentlich bin :rolleyes:

Schweizer , in Hessen geboren , Väterlicherseits Ostpreusse mit Abstammung übers Baltikum bis nach Schottland :rolleyes:
    Mütterlicherseits es waschechts Hessemädche , was gern mag Äppelwoi und Streuselkuche .

Also nur ein kleines bisschen Preiss (Ostpreiss) drinnen.

bine, bine, lass bloß deine fiaß aus dem kofferraum hussa, der khaar mir.
    aber des hot dir dr frank jo eh scho gsait.

mei lieaber scholli, du petrasui isch jo a allmachts stroßagreizer.
    do isch jo vo ällem ebbes dren;)

woischt was.....suach dr doch oifach jedes mol an andra dialekt aus.

hait so....morga so....ond ibermorgen nommol anderschd.

gruß geli....die zwar schwäbisch schwätzt, aber noch nie so breit, wie sie hier schreibt.

na dann lass amoi hörn :D:D:D

derherlefer Threadheadlefead isthistlefist ganzhanzlefanz schönhönlefön schwerherlefer zumhumlefum verstherstleferststehnhenlefen. :D

aberwarum das polnischrückwärts heißt, keine Ahnung. das haben wir schon als Kinder gespielt so zu sprechen. Sieger war der dem am längsten was eingefallen ist

owei owei Frank, jetzad erwart bitte net, dass i Dir da drauf a Antwort geb.
    Is zvui für meine oiden grauen Zellen.:confused:

• Zurück
    Oben Unten