Die Bayern und die Preiss'n

• also Frank, dazu sog i amoi lieba nix....:D

...woast scho, mir ham bei uns so a scheens Wetta, jetzad wos nimmer schneid, mei scheeeee:cool::cool::cool:
    Bei Dir a scho? Ihr seids ja imma zwoa Stundn späta dro wia mir!

• derherlefer Threadheadlefead isthistlefist ganzhanzlefanz schönhönlefön schwerherlefer zumhumlefum verstherstleferststehnhenlefen. :D

aberwarum das polnischrückwärts heißt, keine Ahnung. das haben wir schon als Kinder gespielt so zu sprechen. Sieger war der dem am längsten was eingefallen ist

übersetzung:

der thread ist ganz schön schwer zu verstehen!

frank....sag was:D

gruß geli....die das als kind auch gesprochen hat.....auf schwäbisch natürlich

• Na das ist ja mal ein interessanter Tread:D
    Also ich kann auf jeden Fall besser platt schnacken als schreiben das schon mal vorweg,aber aus dem tiefsten Norden komm ich auch nicht,bis zum sonnigen Süden ist es allerdings viel weiter hin:cool:
    LG Nicki

Dallewas illiwist rilliwichtellewig schöllewön hillewier;)

bestimmt frank, wenn nicht, dann hab ich auch versagt....

gruß geli...die das auch so verstanden hat.:D

Mei jetzad wirds aber ganz schee kompliziert
    Also lesn ko i den Schmarrn ja, übersetzn grod a no, aber seids so guad, redn oda schreibn ....

Nie und nimma!:D

• reecht hoschd bine, eigendlich soddat mir do hanna jo dialkt schwätza, gell?

ond sowieso...auf polnisch han i jo, wia einige wissad, allergisch reagiert.
    aber des isch jo scho lang vergessa....also egal.

gruß geli

• Man, man, man - da wa ick ma kurz kieken, ob de Bayern noch de Alpen besetzt halten - ihr wißt, det is det kleene zänkische Volk am Nordrand von ne Alpen, det sich von durchreisenden Saupreiss`n anährt - und schon is hia so`n interessanta ßred 16 Seiten lang un ick komm` kaum mit`m Lesen nach.

Ick muß ma det Thema vonne Bouletten wieda uffjreifen. Also, die Bouletten heeßen, seit de Hujenotten in Balin waren, hia so. Ick finde ooch, man kann doch keenen Appetit druff habn, wenn die Dinga Fleischküchle heeßen. Wie soll det denn schmeckn? Kuchen mit Fleesch - nee, det jeht ma jaa nich.

Wia sind ebendt intanatzjonal - ooch inne Sprache, wa. Aba dea Jeschmack daaf dabei nich ze kurz komm`.

Und jetzt hau ick mia erst ma inne Koje. Morjn is ooch noch`n Tach.

Ach, so, noch watt Wichtjet: Alle, die südlich von Balin wohnen, sind Sachsen und nördlich davon wohnen de Fischköppe - ma nischt für unjut, wa?
    (Füa alle südlich und nördlich von Balin wohnenden Sachsen und Fischköppe.)

scho komisch....kuacha mit floisch kennt dui liesl ett....awwa, no hot dui
    au no nia paschded gessa.....ond uffam flammkuacha isch schbeck, des isch au floisch....a floischtarte...also wieas au sei mog....i kenn gnuag
    kuacha mit floisch. guck halt ammol ens internet....churer fleischtorte, des isch au mit hackfloisch

ond wenn ma dui bullette au no als boulette bezeichnat, ha no....a boul
    isch a kugel ( wenn ma französisch ko)....also bei ons send die denger flach, ond koine kugla, sonscht wärats ja köttbullar.

geli...dia jetzt da schweda wieder raushengt

Zuletzt bearbeitet:
    Mei sog amoi Geli, was macht ma mit so Köttbullar?

Ich kenn die nur von so am komischen Möbelhaus, die imma die Christbam zum Fensta rausschmeiss'n

Köttbullar-Weitwurf?:D

:D ja, des basst scho' bine,

köttbullar ( sprich: schöttbüllar).

dia ko ma scho vorbroda kaufa ( e däm meblhaus send se gfrora)
    en ra blaschdigguck ond oifach so aus'm kialschrank rausessa,
    oder halt broda, mit grombiara oder au mit pommes. ond ewwl
    khart a rahmsoß d'r zua.

also i mog dia denger saumäßig....aber i iss außer "surströmming"
    ällas was schwedisch isch.

gruaß geli:D( herrjee wenn ich mich hier weiter auf schwäbisch so stark verbiege, dann red ich bald wirklich so;))

du moinschd jetzt hoffendlich dia köttbullar, ond ett den surströmming,
    luise????

geli...fragt lieber nochmal nach....surströmming *nasezuhalt*

• Zurück
    Oben Unten