Die Bayern und die Preiss'n

ich hob den Witz nit verstonden .... :(

was ist eine Sosse?

oba i mog Kellawitze eh nit so ....

• Mei Fini dann geh hoid in Kella, dann verstehst vielleicht a die Preissnwitz.

:grins::grins::grins:

do wor i schon .... hob den WItz oba a nit gfundn .... na im Ernst ... i vasteh den Dialekt nit? Wos is a Schose?

• Des woass i a ned Fini!

Moanst vielleicht woass des der Frank... der is ja a Randbalina.

• donk da schän

i find den jetzt oba a nit witzig, oba a nit schlimm.... :confused:

wurscht ...

noch ans ..

wos isn an de Preissn so schlimm?

• Ne Schose Fine ... wo steht denn das.

Ich denke ne Schose ist ne Sause ... kennst net das Lied aus
    Cardasfürstin .... "Ganz ohne Weiber geht die Schose nicht". ?

Hatta ja nochmal Jlick jehabt, der Preisse.

Is ja fast so wie de Kur von Kleen Fritzchen.

Loofen zwee Nonnen mit de Kindergruppe durch`n Wald als een Eichhörchnchen übern Wech hüppt.

Sacht die eene Nonne: "Na, klein Fritzchen, kennst du das, was da gerade über den Weg hüpfte?"

Antwortet Kleen Fritzchen: "Na, ick würde ja sajen, det et een Eichhörnchen wa. Wie ick die Schose hier aba kenne, wa det wieda det liebe kleene Jesuskind."

na da stehts doch:rolleyes:
    Schose..ne Sause? wär mir neu.

was doch so ein kleiner witz auslösen kann....
    jasi

Und, fini an den Preiss`n ist nichts schlimm, wir sind janz nette leutchens:grins:
    nur doof darf man uns nicht kommen, dann gibts eins auf die mütz:D:D
    aber dit kennt ihr ja....nicht immer alles so abwägen,locker bleiben und die welt ist schön..;):grins:

jasi

• Avenso, ich wäre dir sehr verbunden, wenn du dich ein wenig zurückhieltest. ick glob mein hamster bohnert, soweit kommt det noch !

Dieses hier ist ein nicht ernst zu nehmender Thread. Hat mit Humor zu tun. Den vermisse ich des öfteren bei dir. des öfteren also, ok ick habs vernommen !

Ich werde in diesem Thread nicht mehr schreiben. dat is mir sowat von Leberwurst !

Guts Nächtle

Ich hab um die Zeit schon lange jepennt, Du leidest wohl an seniler Bettflucht (um es mal mit dem von Dir vermissten Humor auszudrücken).

Sollte Dir zu dem Thema noch was einfallen, ich habe sehr viel Platz im PN-Postfach und bin richtig gierig drauf zu lesen was Dir am Herzen liegt !

angepisste Grüße zurück !

Jetz sieg i's erst. D'Sabine is ja aus Minga. Do bin i born und aufgwachsn, aba jetz san ma ins Dachauer Hinterland zogn. Do is echt sche, und wenn i d'Fenster in der Fria aufmach, dann sieg i: Dräbonse;)

I wünsch Eich no wos:cool:

• Zurück
    Oben Unten