TV-Tipp des Tages

@Feli871 Ja, woisch! I leb au bloß oimol! Ond bei dr Werbung kriegsch bloß n Rappel! :mad:

Ond wenn i scho di Rondfonkgebiera zahla muas, dann guck i au des! Au wenn mr scho baar mol schier dr Fauscht auskrutscht wär und i die Flemmerkischt am liebschta zum zuhiega Fenschter naus gschmiesa hätt, weil dort au bloß Glomp loft... :rolleyes:

Abr i han koi Geld für a neis Fenschter ond für a neier Flemmerkischt erscht recht Ned!

Woisch, ma isch bloß a Schwob, wenn woisch wie spara got!
Ich als Niederbayerin habe es sogar lesen können und auch verstanden.......

• Ja natürlich. Ich bin überhaupt so ein Mundartfan und hoffe das es erhalten bleibt. Ich selber bin ja mit 3 verschiedenen "Sprachen" aufgewachsen. Mein Dialekt war egerländerisch, das ist wie in der Oberpfalz. . Mit meinem Stiefvater haben wir hochdeutsch gesprochen, er war ein Ostpreuße. Wie wir als Heimatvertriebene nach Bayern gekommen sind habe ich auch noch gleich bayerisch gelernt. Also 3 Sprachen...... Das hat mein Sprachverständnis geschärft. Das ist doch schön und erhaltenswert.

• Arte 22:35. Das Paris-Konzert.
    1764361776406.webp

• heute abend, 19.15 im BR. Adventssingen in Raitenhaslach.
    ist zwar eine wiederholung von 2018, aber trotzdem schöne musik.

Werde ich wohl heute mal reingucken oder zumindest aufnehmen

Wir haben sehr gelacht, als er so ganz verstrahlt mit seiner Lou durch Rußland streifte und überzeugt war, daß alles in bester Butter sei.
    Aber ja, eine sehr schöne Doku, man möcht sich in das Archiv hineinwerfen und ein paar Seiten verspeisen.

• Zurück
    Oben Unten